ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ
Το πρώτο μέρος της κυβερνητικής φιέστας για τη συμφωνία των μονοπωλιακών ομίλων COSCO - Hewlett Packard» (ΗΡ), με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα φέρει την ...«ανάπτυξη», παίχτηκε χτες, με τα εγκαίνια της σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει τις εγκαταστάσεις της COSCO που βρίσκονται στο Ικόνιο - τμήμα του λιμανιού του Πειραιά που παραχωρήθηκε στο κινεζικό μονοπώλιο - με το σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Θριασίου.Σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, το «θέατρο» θα συνεχιστεί με την υπογραφή πια της συμφωνίας COSCO - ΤΡΑΙΝΟΣΕ - HP για τη μεταφορά των εμπορευμάτων των μονοπωλίων, στην οποία θα παραβρεθούν ο πρωθυπουργός και οι συναρμόδιοι υπουργοί.
Σε ό,τι αφορά στη σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, καθώς η νέα γραμμή έχει μήκος 17 χλμ., κατασκευάστηκε για ταχύτητες 90 χλμ. την ώρα και διέρχεται από 10 σήραγγες και δέκα γέφυρες πολλών χιλιομέτρων. Είναι μία τεράστια υποδομή που φτιάχθηκε με χρήματα του ελληνικού κράτους, δηλαδή του λαού, και προσφέρεται για την αύξηση της κερδοφορίας της HP σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την COSCO. Το τι είδους «ανάπτυξη» θα φέρει για τους εργαζόμενους της χώρας το έχει δείξει ήδη η «επένδυση» της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά. Της παραδόθηκαν έτοιμες κρατικές υποδομές, «καθαρές» από εργασιακά δικαιώματα, για να τις μετατρέψει σε εργασιακό γκέτο, με εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα, όπου απαγορεύεται διά ροπάλου η συνδικαλιστική δράση. Κάθε κίνηση εργαζόμενου ελέγχεται με κάμερες, ενώ υπάρχουν παντού συρματοπλέγματα. Παράλληλα, υπέστησαν συντριπτικό πλήγμα οι αυτοαπασχολούμενοι και μικροί επαγγελματίες των οποίων οι δραστηριότητες ήταν συναφείς με το λιμάνι (ιδιοκτήτες φορτηγών, εκτελωνιστές, μικρές μεταφορικές εταιρείες κ.ά.).
Στα «εγκαίνια» της σιδηροδρομικής γραμμής παραβρέθηκαν ο υπουργός Ανάπτυξης, Κ. Χατζηδάκης, και ο υπουργός Ναυτιλίας, Κ. Μουσουρούλης. Ο πρώτος δήλωσε ότι η συμφωνία δείχνει ότι «η Ελλάδα δεν το βάζει κάτω στην κρίση. Προχωρεί μπροστά και θα περάσει στο δρόμο της ανάκαμψης και της ανάπτυξης», σε βάρος βέβαια των εργαζομένων, ενώ ο Κ. Μουσουρούλης, κόντρα στην πραγματικότητα, ανέφερε ότι η εμπορευματική γραμμή «θα δώσει ανταγωνιστικότητα στις υποδομές που έχουν ήδη δημιουργηθεί και θα δημιουργήσει ανάπτυξη με ισχυρές θέσεις εργασίας».
''Ρ''